niedziela, 19 czerwca 2016

GRUPOWE Hedonistyczne Odchudzanie we Wrocławiu & ONLINE

Witam moje Drogie Hedonistki Żywieniowe:)

Mam dla Was kilka wspaniałych informacji:)

Po pierwsze:

1. Już 06.07 tj środa od godz 18.00 CH ASTRA na ul Legnickiej, w Księgarni BETA odbędzie się WIECZOREK AUTORSKI ze mną i moją książką nt HEDONISTYCZNEGO ODCHUDZANIA!

Gorąco Was zapraszam na spotkanie!
Przygotowałam dla Was razem ze swoimi Partnerami wiele niespodzianek i atrakcji:)

Po drugie:

2. Zbieramy Grupę Hedonistek Żywieniowych- odchudzamy sie grupowo, wspieramy, motywujemy, inspirujemy, edukujemy żywieniowo, analizujemy trudności w odchudzaniu, przekładamy zasady racjonalnego odżywiania na codzienność:) czyli tak by nam służyły a nie utrudniały życie:)

Startujemy w lipcu!!!  <3

Co ważne?
POWSTAJĄ 2 GRUPY!

GRUPA 1- ONLINE
- nie zależnie od tego gdzie mieszkasz, możesz się przyłączyć!!! <3
- ilość miejsc ograniczona max 8 OSÓB!
- sesja online trwa 60 min
- częstotliwość 3 x w m-cu, w godz popołudniowych, dzień ustalamy wspólnie, do wyboru: wtorek lub środa;

koszt sesji do końca czerwca: 59 zł za os!
cena do końca czerwca przy płatności za miesiąc lipiec z góry: 169 zł/ os

GRUPA 2- STACJONARNA WE WROCŁAWIU
- zapraszamy wszystkie chętne mieszkanki Wrocławia, gotowe do zmiany i chętne do wspólnego odchudzania;
- ilośc miejsc ograniczona max 10 osób!
- sesja trwa 60 min;
- częstotliwość 3 x w m-cu, w godz popołudniowych, dzień ustalamy wspólnie , do wyboru :  wtorek lub środa;

koszt sesji do końca czerwca: 59 zł za os!cena do końca czerwca przy płatności za miesiąc lipiec z góry: 169 zł/ os

Później cena za sesję wzrasta do 79 zł/os!

Warunek do powstania grupy: min 4 osoby!

Jak się zapisać?
Wystarczy, że napiszesz do mnie maila:
aleksandra.jablonska@demia.pl

Załączysz potwierdzenie wykonania przelewu na 1 sesję lub pakiet i podasz dogodny dla Ciebie dzień sesji:)

Gdy tylko wpisze się wymagana liczba osób, odezwę się do Ciebie i dopniemy termin pierwszej sesji.  Liczę, że zbierzemy sie szybciutko i będziemy mogły już od tych wakacji wspólnie propagować hedonizm żywieniowy:)

dane do wpłaty:
CONSTANT MOTION SP.ZO.O
PL, Wrocław, 54-611,
Stanisławowska 52/2
14 1750 0012 0000 0000 3213 8667
TYTUŁEM: wpłata GRUPOWE odchudzanie hedonistyczne imię i nazwisko

Po trzecie:

3. Przypominam, że moją książkę
pt Hedonistyczne Odchudzanie- czerp przyjemność z dbania o siebie i chudnij, możecie zamówić u mnie lub zakupić w ksiągarniach wrocławskich BETA już od poniedziałku:)
W sekrecie też powiem, że lada moment będzie też dostępna w empiku online:)

Zatem moje Drogie Hedonistki Żywieniowe, wiele się dzieje bo zależy mi na tym byście nie odkładały już marzeń o szczupłej i zdrowej sylwetce na później:)
Wakacje to wspaniały czas na to by sie o siebie zatroszczyć, zadbać o swoje potrzeby i wprowadzić nowe nawyki, które odmienią wasze życie na lepsze:)

Jeżeli masz już dość niepowodzeń...

Czekam na Ciebie Moja Droga!

aleksandra jabłońska
hedonistka żywieniowa:)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz